An adventure of a lifetime!

21 december 2016 - Bangkok, Thailand

Aan alles komt een eind. En zo ook aan onze wereldreis, maar we konden het niet laten nog een laatste blog te sturen. Deze blog is anders dan de anderen, want Ik, Jessica wil graag iets heel persoonlijks met je delen. Hier volgt een stukje wat ik een paar dagen geleden geschreven heb.

En nu zit ik hier een jaar later op precies dezelfde plek als een jaar geleden. Ik luister naar precies hetzelfde nummer als toen. Het is een nummer van Coldplay - Amazing day. Ik weet nog hoe ik me voelde toen ik dat nummer hoorde een jaar geleden. We stonden toen aan het begin van onze wereldreis. Ik voelde me geweldig, maar ja wie zou dat niet hebben. Je ligt in een hangmat aan het strand in Thailand. Het is 32 graden en je weet dat een jaar reizen voor de boeg ligt. Maar nu een jaar later voelt het anders. De wereldreis zit er bijna op en het gekke is ik voel me beter dan ik me ooit gevoeld heb. Het nummer van Coldplay raakt me, het komt echt aan. Tranen wellen op in mijn ogen. Tranen van geluk, van dankbaarheid, van liefde.

Op 18 december kenden Sander en ik elkaar precies 3 jaar en ik ben verliefder op hem dan in het begin van onze relatie. De wereldreis heeft ons nog dichter bij elkaar gebracht. We hebben zoveel mooie dingen gezien. We hebben in India onder miljoenen sterren gelegen. We hebben op de top van de Annapurna in Nepal gestaan (nou ja, bijna op de top dan) We hebben ons royalty gevoeld in the royal palace in India. We hebben angst in de ogen gekeken, we hebben diepe waardering en liefde gevoeld, we hebben breathtaking views gezien en we hebben mooie mensen ontmoet. Het was waanzinnig, het was crazy, het was wonderbaarlijk. Een out of body experience in een ashram, uit ons dak gaan in crazy Bangkok, gek gedaan in een Osho community. We hebben gehuild van verdriet en we hebben gehuild van geluk. We hebben gesprongen, geschreeuwd, gedanst en gefeest. Het was echt een adventure of a lifetime.

Dank je wel lieve Sander voor een fantastisch, waanzinnig jaar. Met jou is every day an amazing day!

Deze is speciaal voor jou! (klik op onderstaande link; geluid aanzetten!)

We willen je graag bedanken voor het trouw lezen van onze blog en je medeleven. Bedankt voor alle lieve en leuke reacties! We hopen dat het volgen van onze blog je geïnspireerd hebben om je dromen als doel te stellen en ze waar te maken. Doe het gewoon!

We wensen je warme kerstdagen en een avontuurlijk en spectaculair nieuwjaar!

Liefs Sander en Jessica

Merry Christmas

1. Ron:
    Errug mooi!!
  2. Patrick Kipping:
    Geweldig dat jullie reis is geworden wat je ervan verwacht hebt (en misschien zelfs wel meer). Ik heb genoten van jullie prachtige avonturen en ben ook erg benieuwd naar jullie toekomstplannen. Komt Sander's barretje aan een tropisch strand of een bed-and-breakfast in de tropen nog in jullie plannen voor? Of wordt het weer ons koude en natte kikkerlandje?
    Wat het ook wordt, jullie nemen in ieder geval de prachtige ervaringen mee. Ik wens jullie een mooie afsluiting van het jaar van jullie wereldreis en heel veel geluk in 2017.
    Groetjes,
    Patrick
  3. Nadine Korevaar:
    21 december 2016
    Wauw wat lief en bijzonder, super leuk om ook het filmpje te zien! Tot vrijdag Sander&Jes, wij kunnen niet wachten! Veilige reis terug! Xxx
  4. Ludo Acquoy:
    Prachtig avontuur en wat een prachtige verhalen!, wat hebben jullie een fantastische reis achter de rug! Geniet van de laatste dagen en een goeie reis terug! (volgens mij wennen jullie hier niet meer in Nederland....)
    Fijne kerstdagen en een fantastisch 2017!!! Leuk jullie straks weer te zien
  5. Peter:
    21 december 2016
    Leuk om te lezen dat jullie reis zo'n geweldige mooie ervaring is geworden. Goede reis terug en alvast een happy new year (al valt 2016 voor jullie ws. moeilijk te overtreffen)......
  6. Franck Acquoy:
    We hebben genoten van jullie reisverhalen en wat een prachtige landen hebben jullie bezocht. we wensen jullie de laatste dagen nog veel plezier en een goede reis terug.
    Fijne Kerstdagen en een super 2017.
  7. Claudia:
    Hi Jes,

Jullie blog met veel plezier geleven en zo ook een stukje van jullie reis beleefd. De foto's zeggen veel maar ook het ultieme geluk dat jullie uitstralend is heel mooi om te zien. Goede reis terug en tot in 2017!

Liefs
  8. Thea:
    Lieverds,

Wat een mooie afsluiting van jullie bijzondere reis! Dit pakken ze je nooit meer af! Zoveel levenservaring meegemaakt, en zoveel gezien fantastisch! Ik kan niet wachten tot ik je vrijdag weer in het echt zie, ik zal je dood knuffelen want meisje wat heb ik je gemist!! En natuurlijk Sander ook!! Veilige terugvlucht schat en ik zie je!!!!Dikke knuffel van ons!
  9. Ro b en Liek:
    21 december 2016
    Wat een mooie, lieve woorden. Het geluk straalt er vanaf! Hele goeie terugreis en hele fijne feestdagen. Tot snel in 2017. Wij kunnen niet wachten... Liefs Rob & Liek
  10. Olaf ten Holder:
    22 december 2016
    Hey Sander en Jessica,
    Het afgelopen jaar heb ik genoten van jullie verhalen en vond jullie belevenissen telkens erg inspirerend, maar soms ook wel confronterend tijdens 'another day at the office'...
    Veel geluk samen en het allerbeste voor 2017.
  11. Mireille:
    22 december 2016
    Wat vreselijk mooi!!!! Wat een fantastisch jaar hebben jullie gehad! Ik heb genoten van jullie schitterende foto's & verhalen en op een afstandje alles meebeleefd met een tikkeltje "jaloezie""! Zo stoer dat jullie dit gedaan hebben, grote inspiratiebron voor mij ;)! Hele veilige terugreis en alvast mooie feestdagen!! Liefs Mireille X
  12. QQ:
    25 december 2016
    Hallo Jessica en Sander,
    Met heel veel plezier heb ik jullie gevolgd.
    Prachtige belevenissen en avonturen, heel leuk beschreven en inspiratievol.
    Mooi dat deze reis jullie nog dichter bij elkaar hebben gebracht, een super basis.
    All the best.

Cheers, Q
    (Ik ben momenteel bezig aan een fietsreis door New Zealand van 5 maanden .... ook leuk )
  13. Harry:
    26 december 2016
    Hallo Jessica en Sander.
    Elk verhaal heb ik gelezen en elke keer weer (mee) genoten. Landen afgevinkt waar ik ben geweest en waar ik nog naar toe wil. Jullie hebben een prachtige reis gemaakt. Ik ben jaloers :-)
    Veel sterkte met het ontwennen als je straks weer terug bent. Het is hier koud en kil. En veel succes met het weer verder opbouwen van jullie toekomst.
  14. Richard:
    9 januari 2017
    Wow....

Mooi hoor... :-)

Fijn te zien dat jullie zo genoten hebben...
    Van de reis...
    En vooral ook van elkaar... Heerlijk!!!
    Het is jullie gegund.

Hoop jullie binnnenkort snel weer te zien en te spreken met een biertje op de bank voor de openhaard om naar jullie bijzondere verhalen te mogen luisteren en weer te kunnen\mogen delen in jullie samen zijn...

Geniet er nog even van ook na het 'landen' hier terug in Nederland... ;-)

Ik kijk er naar uit om jullie weer te zien.