Welkom op ons reisblog!

26 december 2015 - Zeist, Nederland

Hallo en welkom op onze reisblog bij Reislogger!

Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s.

Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

Groeten en liefs,

Sander en Jessica

1. Reislogger:
    26 december 2015
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Saskia van Roekel:
    26 december 2015
    Ik heb me aangemeld om met jaloezie te leren omgaan . Succes met de voorbereidingen.
    Liefs, Saskia
  3. Erik:
    Ik ga jullie volgen !!
    Leuk !!
    Maar eerst gaan we vandaag die kalkoen verschalken !!
  4. Marie-Jose & Andries:
    Hey lieverds,

Het wordt aftellen geblazen nog 4 nachtjes slapen ...
    Tot woensdag!

Liefs,
  5. Bas & Nadine:
    29 december 2015
    Bijna:):) Super gaaf!!!
  6. Thea:
    29 december 2015
    Hoi Lieverds, het is bijna zo ver dat jullie die geweldige wereldreis gaan maken! Ik kan niet wachten op de fantastische reisverhalen en foto,s. Heel veel reis plezier!
  7. Olaf ten Holder:
    30 december 2015
    Vandaag de eerste reis. Veel plezier en als jullie een goeie telewerk-locatie hebben gevonden dan houd ik me aanbevolen!
  8. Ome Arie, Tante Josephine, Mariska en Menno:
    30 december 2015
    Hele goede reis samen, we gaan jullie via deze blog volgen
  9. Thanh:
    30 december 2015
    Veel plezier en goede reis! Ik wacht met spanning af op jullie eerste ervaring in andere kant van de aardbol.
  10. Hans van Hooft:
    30 december 2015
    Ook via dit reisblog veel plezier, maar vooral genieten en proeven van het geluk, lijkt me fantastisch om jullie te mogen volgen in dit mooie avontuur, zo blijf ik altijd dicht bij jullie.
  11. Jo:
    30 december 2015
    Veel plezier geniet vooral van jullie wereldreis en pas goed op jezelf en we gaan jullie volgen en foto's zien.
    Een goede reis
  12. Eric, Jolanda en Marnix:
    30 december 2015
    Ook wij willen jullie ongelooflijk veel plezier toewensen. Goede reis en een gelukkig nieuw jaar! xxx
  13. Rien:
    30 december 2015
    Hi levensgenieters, veel plezier en ik ben benieuwd naar jullie belevenissen. Groetjes!
  14. Harro:
    30 december 2015
    Veel plezier en een goede reis. Ben benieuwd naar jullie verhalen.
  15. Nico en leny:
    30 december 2015
    Veel plezier en een goede reis ga er vooral van genieten
  16. Ludo Acquoy:
    31 december 2015
    Gaat heen en kom voorlopig niet meer terug!!!!
    Heel veel plezier, let goed op elkaar en ga vooral genieten!!!
    Wij zullen jullie volgen
    Groeten Ludo&Ilona
  17. Ron:
    31 december 2015
  18. Fred:
    1 januari 2016
    Ik ga jullie zeker volgen. Geniet ervan de wereld is mooi.
  19. Franck Acquoy:
    2 januari 2016
    Allereerst de beste wensen voor 2016 we hopen dat jullie een fantastische reis zullen maken en gaan jullie volgen
  20. Harry:
    4 januari 2016
    Voorspoedig nieuwjaar en een voorspoedige reis. Laat het maar aan al je verwachtingen gaan voldoen.
  21. Peter:
    4 januari 2016
    Happy New Year en heel veel plezier op jullie reis, ben benieuwd naar de blogs....